Söta Shakir...



Ja, här va han inte gammal =) Men han är fortfarande lika söt, pigg, nyfiken och underbar! Va och hälsade på honom och hans fodervärd i helgen. Och han mådde så bra, han va precis som vanligt och det kändes väldigt skönt att se, inte för att jag trott något annat men nu VET jag att han har det super där han är. Och hans fodervärd, Lissan är jättegullig och dom passar jättebra ihop. Jag tog en del bilder när jag va där som jag tänkt lägga ut men eftersom det redan börjat bli mörkt när jag kom dit så blev det bara en massa kort inne i ridhuset och dom blev INTE bra! Men jag red först och han kändes fin, men harreligen vilken träningsvärk jag hade sen! Helt otroligt vad man tappar fort ;) Sen hoppade Lissan honom några skutt, jätteroligt att se någon annan hoppa honom än jag! Hoppas hoppas att dom kommer sig iväg på nån tävling snart, skulle va jättekul!
Själv går jag mest bara och är såååå sugen på en liten valp....Men det är mycket som ska stämma för att man ska kunna ha en liten valp... Aja så småningom!


Kommentarer
Postat av: kicki hansson

Hejsan!



Han e så söt!!

Det var inte igår, går pluggandet bra?

Min lilla vovve Embla är tyvärr i hundhimlen nu ;(

Hoppas vi cs snart

Kram Kicki

2009-12-16 @ 16:19:11
Postat av: Fru L

Ojoj! Man blir så sugen på att börja rida igen....

2009-12-20 @ 20:09:39
URL: http://havssulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0