Boolie...





Så här ser han ut =) Vackra vackra Boolie (Mac Bells Here Today And Tomorrow)


ÄNTLIGEN!!!!


Så ska jag skaffa en till hund! Har längtat sen Diezel var 1 år gammal efter en till whippet och nu blir det äntligen av! Det blir en superfin kille på 9 månader som flyttar hem till oss om ca 1 vecka =) Känns verkligen så himla kul och jag längtar så fruktansvärt mycket tills vi är nere i Söderköping hos honom och hans goa uppfödare! Bilder på honom kommer snart, hinner inte nu för Anna och Dalton kommer strax innanför dörren =)
Ha en underbar helg allihop!


Sportlov



Min kära vovve tycker väldigt mycket om att vara högt uppe på snöhögarna och spana. Vacker och ståtlig som han är så passar han väldigt bra där tycker jag ;)
Ja, i veckan har jag haft sportlov, snacka om lyx alltså! Tiden har bara susat förbi och Diezel och jag har varit ute och njutit av det sköna vädret så mycket som möjligt. För någon dag sen fick vi besök av Anna och Dalton. Då passade vi på att fara till Nydalasjön för en prommis. Det blev full fart på hundarna och man kan stå huuur länge som helst och bara titta på dem när de springer och leker. Vilken lycka de utstrålar, det är helt underbart! Här jagar Dalton lillebrorsan, Diezel...





Nästan ikapp...det är lite svårt när de är lika snabba och känner varann utan och innan, men kul har dom =) Och sen två bilder på de lyckliga hundägarna så klart. Först jag och de vackra herrarna...


Och sen min underbara vän Anna och grabbsen...




RSS 2.0