Snart är julen här...



Det är så otroligt vackert ute just nu, med all denna underbara snö! =) Älskar att vara ute i skogen och plumsa tillsammans med Diezel. Och ikväll ska jag och några kompisar till backen och leka, åka och dricka varmchoklad! Men jag tror att jag lämnar Diezel hemma den här gången, han blir helt tokig av lycka när man åker "scrana", men han är bara i vägen! ;)
Och snart är det jul...igen! Jag hinner inte med, tiden går alldeles för fort. Dessutom har jag snart pluggat i ett halvår, helt otroligt. Känns som om det va igår jag va på upprop. Oj oj.. ;) Men hur som helst, underbart med jul, umgås med nära och kära och äta maaaassa gott! MYS!
Hoppas ni alla får en underbar jul med massa fina klappar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnen hälsar så gott. Amanda säger god jul till Dizel oxå. Hoppas du får en härlig jul. Kramisar från Fam. Andersson

2009-12-24 @ 13:47:48
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Din vovve är ju så fin han med! :)

Snart ses vi, hoppas du haft en jättefin jul och ett härligt nyår!



Kram på're! :)

2010-01-05 @ 13:55:30
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0