Det här går ju bra...

Värst vad duktig jag har varit på att skriva i min blogg.... :) Får väl försöka skärpa mig!
Har ridit Shakir på ridbana idag för första gången sen innan sommaren. Har bara varit ute i skogen och ridit eftersom jag inte har nån bana där jag har dom på bete. Men åååh så kul det va att träna dressyr på bana igen, och så mkt enklare det är att träna bara man är på inhägnat område!!!

Längtar såååå efter att få fara på utställning med Diezel, men snart så, inte många veckor kvar tills det är dags. Hade eg tänkt spåra lite med honom i helgen men jag förstår inte....dagarna går så himla fort! Ska försöka ta mig ut imorgon och lägga ett spår. Han tycker ju att det är så himla kul min lilla skrutt! Här kommer en bild på min skönhet från utställningen i Vännäs i somras som Anna fotat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0