Nu har jag bestämt mig...





Det känns jobbigt... =(  Men jag vet att det blir bäst så här. Jag har alltså bestämt mig för att låna ut Shakir på foder. Äntligen fick vi en bild på min snygga Shakir när jag och Anna va ner på ridskolan för att träna, stör mig bara SÅ MYCKET på att sadeln hade åkt fram efter vi ridit och jag glömde ta av honom sadeln innan vi fotade. Det är hopplöst att hitta en sadel till honom som inte åker fram efter att man ridit ett tag. *suck* Hade ut en sadelutprovare för ett tag sen och hon tog bara en titt på honom och sa, jaha det här är väl en häst som dom flesta sadlar åker fram på. JA! sa jag ;)
La ju ut en bild på honom för ett tag sen när han bara va 1 vecka gammal, tänk att det redan gått 6 år sen han föddes. Det va en lycklig dag både för mig och Blondie, så klart.. :)
Hur som helst så gick det såååå bra att rida i lördags (när vi va på ridskolan) Särskilt med tanke på att vi tränat så lite på slutet, det har mest blivit skogsturer. Tänk att man rider så mycket bättre när man är på en riktig ridbana =) Här är några bilder från ridpasset. Dom är klippt ur en film så kvallan är väl inte den bästa men...





Hade tänkt lägga ut en bild på Anna och Emmet också men jag glömde fixa  bilderna, får väl försöka göra det lite senare. Dom kommer!

Nu är det inte många dagar kvar till den efterlängtade utställningen! På lördag är det dags. Det är iofs bara en inoff. utställning men den är ju på hemmaplan och jag längtar iaf :)





















Kommentarer
Postat av: desirée

Heej!

Såg en bild på din fina häst på blocket och kunde inte låta bli att förvåna hur mkt den liknar min foderhäst!. Fast han är 23år. Men det är overkliglikt lika!

Laddar upp en bild på min foderhäst på bloggen så får du själv se!

Kram

2008-10-13 @ 17:53:22
URL: http://wwwdesiiree.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vackra, vackra pålle!

2008-10-13 @ 23:05:25
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin han är!! Saknar dig sååååå mycket vännen min!!! varför måste du bo 80 jäkla lååååååånga mil ifrån mig... surt Pussar i massor

2008-10-15 @ 17:39:53
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0