Hundutställning...



En bild på Diezel igen... :)
Igår va ju utställningen och Diezel blev BIM och fick så fin kritik av domaren :) Som sagt va det ju bara en inoff. utställning men det känns så roligt att det gick så bra iaf :) Måste ju bara säga att det känns så himla skönt att vara på hemmaplan, man behöver ju inte kliva upp supertidigt och det är värt mkt när man är så morgontrött som jag!
Dagen fortsätte väldigt bra senare också. Min syster och hennes sambo hade fest igår med bastu, mat och utgång. Vi hade verkligen supertrevligt hela kvällen! Enda nackdelen med kvällen va att jag hade beställt lamm till middag men fick KYCKLING! Alla som känner mig vet att det är inte bra.... jag klarar bara inte av att äta kyckling. BLÄÄ så äckligt! Tack och lov så va det en vänlig själ som bytte mat med mig :) Det tackar vi för...

Shakir fortsätter att gå så himla bra, vilket gör att det inte blir lättare att låna bort honom direkt men nu är det bara som det är! Jag har ju som alltid tyckt att hans trav har varit lite si så där men den bara fortsätter att utvecklas och nu tycker jag att han rör sig så bra i traven. Jag hade stora problem att sitta ner på honom när jag va ut i skogen och red häromdagen :) Jag kanske skulle behöva träna upp mina magmuskler lite grann också ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia Sandström

Hej Viktoria!

Vilken underbar bild på Diezel!

Grattis till BIM:et på utställningen!



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig men jag hittar ingen mailadress til dig på bloggen, kan du maila mig på: [email protected]



Hälsningar

Sofia i Byske.

2008-10-22 @ 19:04:42
URL: http://www.amaklinjas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0