Härlig Höstpromenad...



Jag, Anna, Diezel och Dalton tog en härlig promenad nere vid älven igår och hör å häpna men min hund rullade INTE i nåt äckligt denna gång! HURRAAAA!!!!! Sist vi gick den här rundan tillsammans rullade Diezel i skit! Hela hunden va brun, hur mysigt är det????!! Inte det minsta kan jag lova....usch! Han verkar ha bestämt sig för att inte lukta whippet! Han rullar i allt... om han hinner innan matte ser alltså :) Det känns som att det som Diezel inte har rullat i finns inte! Men jaja jag slapp ju den här gången iaf :)
Försökte få en fin bild på Diezel och Dalton tillsammans eftersom det va så vackert ute igår men det ville sig inte! Alla springbilder blev suddiga och dom stillastående blev bara värdelösa! Så det får väl duga med en bild på min ögonsten ensam då....



Efter prommisen så åkte jag å Diezel ut till hästarna för en skogsritt. Både jag, Diezel och Shakir njööööt! Shakir va det full fart på så jag kunde bara inte låta bli att låta honom sträcka ut i full galopp! Underbart!!!!! Det är så härligt att fara ut i skogen tillsammans med häst och hund.... me like a lot!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅÅÅ jag saknar dig också sååå mycket!!!! Pusssar

2008-10-02 @ 21:28:33
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ååh vilka fina bilder! Är det du som fotat?

2008-10-04 @ 14:27:59
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0